Daar zijn wedan in Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van bob aa - WaarBenJij.nu Daar zijn wedan in Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van bob aa - WaarBenJij.nu

Daar zijn wedan in Medan

Door: Sina en Bob

Blijf op de hoogte en volg bob

06 September 2016 | Indonesië, Medan

Dag 2. We zijn om 11.45 geland in Jakarta, we werden meteen goed geholpen door Mahdi en Inda. Erg charmante dames (vooral mahdi) maar ze hebben ons wel de schrik van ons leven bezorgd door te zeggen dat het vliegtuig al vertrokken was. Achteraf bleek dat gelukkig niet zo te zijn HA HA HA! In 't vliegtuig hadden we het geluk dat Bob zijn diplomatieke skills gelijk zijn vruchten afwierp. Voor de gouverneur van Duitsland dient immers een ruime plek te zijn waardoor onze stoelen verandert werden, hoppa direct ultramobisch!

Eenmaal op het vligeveld aangekomen troffen we onze en chauffeur en gids, Rubbie en buddy. Een uurtje richting medan en op naar het 'smaragd' hotel. Nadat we opgefrist waren gingen we richting het hotelcafe waar 'mooie^^ muziek' gemaakt werdt. Na een drankje, liedje, dansje en heel leuke dag zijn we nu op de hotelkamer bezig met dit verslag. Nu gaan we slapen en morgen staat een tour door Medan op ons te wachten.

Medan, Jadan

• 06 September 2016 - 21:11

Angeline :

That's my boy!!! Heen veel plezier mannen xx

• 07 September 2016 - 10:05

Ridi :

Fantastisch Bob dat je weer in Indonesië bent!
    Een supertijd samen en heel veel rijke ervaringen!
    Zonnegroet Ridi

• 07 September 2016 - 16:15

Alissa:

Klinkt goed mannen! Heel veel plezier daar! Geniet er van!

• 07 September 2016 - 16:15

Alissa:

Klinkt goed mannen! Heel veel plezier daar! Geniet er van!

• 07 September 2016 - 21:49

Tante Marjolein:

Leuk jullie verslag.....geniet ervan!!
    Ik zie nu al dat jullie plezier hebben.
    xxx

• 09 September 2016 - 11:02

Marcel Hallmans :

Geweldig dat jullie in dat mooie land zijn.Geniet van al die mooie natuur en de vriendelijke mensen! Heel veel plezier samen.

• 10 September 2016 - 13:01

Tim :

Hoi Bob.

Heel veel plezier in Indonesië samen oké en ook mooie foto's
    doorsturen en maken hi.

• 10 September 2016 - 13:16

Tim Renkens :

Hoi Bob.

Heel veel plezier in Indonesië mooi land. En ook mooie foto's doorsturen dan.
    en ook maken hè .ook mooie stad rond reizen.