Dag 4 t/m 8: Tangkahan en Bukit Lawang - Reisverslag uit Medan, Indonesië van bob aa - WaarBenJij.nu Dag 4 t/m 8: Tangkahan en Bukit Lawang - Reisverslag uit Medan, Indonesië van bob aa - WaarBenJij.nu

Dag 4 t/m 8: Tangkahan en Bukit Lawang

Blijf op de hoogte en volg bob

13 September 2016 | Indonesië, Medan

Hier alvast wat foto's . Tekst komt nog.
De gids heet Ruby en zijn opa komt ook uit Semarang.

We zijn vroeg in de ochtend richting tangkhahan gereden. Onderweg stopte we bij een palmolie plantage om een kopje koffie te drinken. Hier zagen we een super grote schorpioen! Die steeds maar onze kant op bleef lopen.

In tangkhahan moesten wel een houte hangbrug over, best spannend! Maar het was het waard, een super hotel (meer een hutje in de rimboe) , het was ontzettend leuk hier. We hebben hier kennis gemaakt met een soort nieuw domino spel. Aapjes en de vogels hoorden en zagen wel op de achtergrond en ontzettend aardigen mensen.

Voordat we naar bukit lawang reden in een jeep moesten we eerst nog douchen en in de jungle doe je dat met de hulp van olifanten naturlijk! Dit maak je echt maar een keer mee zo dichtbij de olifanten en ze wassen. En bob heeft een baby olifantje gewassen Echt super!

• 13 September 2016 - 09:17

Janneke:

Ziet er goed uit mannen!